Happy days! - Reisverslag uit Los Gigantes, Spanje van Quinty Gumbs - WaarBenJij.nu Happy days! - Reisverslag uit Los Gigantes, Spanje van Quinty Gumbs - WaarBenJij.nu

Happy days!

Blijf op de hoogte en volg Quinty

04 Juli 2014 | Spanje, Los Gigantes

Hollaaaaaa,

Omdat mijn ouders overal waar ze kwamen uit moesten leggen dat ik het WEL leuk heb hier, schrijf ik maar weer een nieuwe update.

Ik geef eerlijk toe, toen ik die blog schreef had ik het ook niet Super leuk. Maar sinds ik 20 dagen geleden ben verhuisd naar een appartement 2 verdiepingen hoger, ben ik helemaal happy. Ik woon nu bij mijn 2 vriendinnetjes Willeke en Alessia, waar ik erg blij mee ben.
De afgelopen dagen zijn zo leuk geweest! Anderhalve week geleden was ik 4 dagen vrij en dat voelde echt als een mini-vakantie. Die 4 dagen waren de leukste dagen die ik tot nu toe heb gehad. Elke dag naar het strand geweest met leuke mensen, uit geweest in LA (Las Americas), gechillt en naar een heeel tof strandfeest geweest. Het was 'Dia de San Juan' en dat is een nationale feestdag hier. Op die dag ga je dus s'avonds met z'n allen naar het strand met BBQ, drinken en KEI harde muziek. Het zag er zo leuk uit allemaal. En tot mijn verbazing had ik het zo leuk, dat ik zo het water in sprong. Zonder er over na te denken dat ik overdag bang ben in de zee haha. Als ik terug denk aan die avond, krijg ik een smile op mn gezicht want dat was zo leuk. Ik heb de afgelopen 2 weken echt leuke mensen leren kennen en ook alweer afscheid moeten nemen van leuke en speciale mensen. De mensen die je hier ontmoet, worden al gauw speciaal omdat je niemand anders hebt hier. Je familie, vrienden en kennissen zijn allemaal in Nederland en je moet hier je eigen familie en vriendenkring opbouwen. Wat dus vrij snel gaat omdat je alleen elkaar hebt. Ik weet nu echt 100% zeker dat ik ga janken als ik hier weg moet. Mijn gedachten over stage zijn in zo'n korte tijd zo erg veranderd. Maar met de juiste mensen om je heen, ga je je gelijk ook beter voelen. Ik ben veel actiever haha en weer helemaal mezelf. Ik mis iedereen thuis nog wel, maar niet meer dan zou moeten. Klinkt heel hard, maar ik moet het hier ook leuk hebben, dat is nou eenmaal het doel van stage.
De maand juli wordt echt heeeel leuk. Er komen zoveel mensen ons allemaal opzoeken. Papa's, mama's en vriendjes van iedereen komen binnen nu en 10 dagen. Dus dit word een drukke maand voor ons allemaal. ENNNNNN over 12 dagen ben ik jarig!! Zo veel zin in die dag. Roy is dan hier en wil dan heel graag naar Siam Park, het grootste waterpark van Europa! Weer even wat grenzen verleggen als het op water en snelheid aankomt haha.
Papa, mama en Tessa komen over 21 dagen en kan niet wachten om mijn gekke familie weer in mijn armen te hebben.


Nou hoop dat jullie allemaal weer helemaal gerustgesteld zijn haha. Ik heb het super erg naar mijn zin en ben over 48 dagen(!!) alweer klaar met stage! Echt ziek. De komende 48 dagen ga ik me concentreren op beter spaans praten, goed mijn werk doen, Rotterdams leren (wil echt van die zachte G-ay af) en funnnn hebben.

Spreek jullie snel weer!

Adios xxxxx


  • 04 Juli 2014 - 13:27

    Bernadette Van De Ven:

    Ha die Quinty!!

    En wat zei ik nou??? Helemaal naar je zin! Geweldig. En idd wat een leuke tijd komt er nu aan voor je! Geniet er maar van en tot in Hollandski!!

    Lief
    Bernadette

  • 04 Juli 2014 - 13:40

    André & Marie-José:

    Hi Quinty,
    Fijn te lezen dat je super geniet en wat tof dat je familie en liefie binnenkort er zijn. Geniet nog van de laatste 1,5 maand, straks ga je het nog vreselijk missen. Heel leuk filmpje op FB, mogen er meer van komen!
    Liefs uit Scheveningen xox

Tags: tenerife

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quinty

Holaaa, Ik ben Quinty Rosa Gumbs, in spanje beter bekend als Rosa aangezien ze 'Quinty' niet uit kunnen spreken. Op dit moment loop ik stage in hotel Luabay Costa Los Gigantes op Tenerife. Come and follow my spanish adventure.

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 1063
Totaal aantal bezoekers 2407

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 21 Augustus 2014

Stage op Tenerife

Landen bezocht: