Eerste update!! - Reisverslag uit Los Gigantes, Spanje van Quinty Gumbs - WaarBenJij.nu Eerste update!! - Reisverslag uit Los Gigantes, Spanje van Quinty Gumbs - WaarBenJij.nu

Eerste update!!

Blijf op de hoogte en volg Quinty

02 Juni 2014 | Spanje, Los Gigantes

Holaa,

Oke, ik heb veel mensen beloofd om youtube video's te maken. Maar omdat het hier 80000000 uur duurt voordat ik 1 minuut aan video heb ge'upload, doe ik het liever zo.

Nou ik zit hier dus nu al 5,5 weken. De tijd vliegt echt voorbij! Mijn stage gaat super goed! Ik heb vrijdag mijn eerste beoordeling gehad en dat waren alleen maar en , dus daar ben ik erg blij mee. Het werk bevalt me wel, maar die 8 uur staan achter de receptie niet zo. Het leven is niet altijd fabulous haha.
Ik woon in Puerto Santiago, een leuk stadje in het zuiden van Tenerife. Het is niet te vergelijken met Blanes of LLoret hoor, meer met Benidorm. Er is niet veel te doen maar er zijn genoeg barretjes met gratis WIFI dus dat is prima. Het hotel waar ik stage loop is echt prach-tig!! Het is een groot all-inclusive resort boven op een berg. Perfecte locatie met uitzicht over zee én La Gomera (een ander Canarisch eiland).

Mijn huisgenootjes zijn leuke en gezellige mensen vanuit Nederland. We wonen met zn allen in een appartementen complex dus kunnen gewoon in onze pyjama van de een naar de ander. En dat doen we dan ook, want niemand kent ons toch hier.

Veel mensen zeiden dat stage lopen in het buitenland een onvergetelijke ervaring ging zijn. Onvergetelijk is het zeker, maar om nou te zeggen dat ik de tijd van mn leven heb, dat niet. Het word allemaal zo mooi gemaakt. Uitgaan hier, strandjes daar, vrienden voor het leven etc. Ben al blij als ik na een werkdag lekker op mn bed kan ploffen! Uitgaan valt hier ook wel mee. We hebben een vaste kroeg-achtig iets waar we altijd naar toe gaan, soms 2x of meer per week of soms helemaal niet als we kapot zijn. (wat vaak het geval is). Ik geloof wel dat ik hier vrienden voor het leven ga maken. Dus dat is wél waar.
Zaterdag hebben we al afscheid moeten nemen van een heeeel lief meisje, Meggie. Zij kwam uit Luxemburg en werkte voor 2 maanden in het hotel. Ze deed de Luxi-club, de animatie voor de Luxemburgse gasten. Ik ga haar wel echt missen, ook al kenden we haar nog niet zo lang.

Dit word alweer een té lang verhaal. Ik wilde jullie even laten weten dat het goed met me ging en dat ik het wel red hier. Ookal mis ik Tilburg en zijn mensen ENORM. Vaak vraag ik me af waarom ik gewoon niet lekker stage ben gaan lopen bij Mercure op dn Heuvel. Lekker dicht bij huis, nog steeds in mijn eigen vertrouwde omgeving met mijn favoriete mensen om mij heen. Maar dan denk ik aan wat ik hier allemaal al heb geleerd en nog ga leren. Ik leef voor de eerste keer op mezelf en dat is best moeilijk. Vooral als je álles zelf moet kopen!! Mam en pap, ik vind jullie toch wel heel tof hoor. Gelukkig krijg ik ook veel pakketjes en kaartjes vanuit Nederland opgestuurd dus dat is altijd leuk!
Nu ga ik echt afronden. Zo lekker skypen met mijn vriendjelief.

adios amigos! Spreek jullie volgende keer weer.

xxx

  • 02 Juni 2014 - 19:54

    Julia:

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • 02 Juni 2014 - 20:11

    Bernadette Van De Ven:

    Berichtje gezien, Quinty??

  • 02 Juni 2014 - 21:01

    Rosalie (je Mams):

    Mooi, eerlijk & lief geschreven Quinty. Ik ben wel benieuwd naar je beoordeling, 'alleen maar en" ????
    Groetjes en n dikke kus van je mams X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quinty

Holaaa, Ik ben Quinty Rosa Gumbs, in spanje beter bekend als Rosa aangezien ze 'Quinty' niet uit kunnen spreken. Op dit moment loop ik stage in hotel Luabay Costa Los Gigantes op Tenerife. Come and follow my spanish adventure.

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 2406

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 21 Augustus 2014

Stage op Tenerife

Landen bezocht: